Tehay ilk zamanlar için hem psikolik olarak hem de fiziksel olarak iyi beslenmekte fayda var. Ama sonra süt terbiye oluyor, talebe göre artıyor azalıyor. Beslenmek elbette etki eder ama tek kriter bu değil. Biraz rahat olmak ve vücudun her halükarda süt üreteceğine inanmak lazım 🌼 ben beş aydır sadece emziriyorum, ekstra bir şey tüketmiyorum ve normal miktarda su içiyorum. 1 litre en fazla. Doğum yaptığım zamanda da suyu fazla fazla tuketmedim ama sütüm yeterliydi bebeğime. Herkes için geçerli değil ama inanmaktan geçiyor bazı seyker