ryhnz yarın 6 ayı bitiyor ne yaptıysam yok devamlı uyanmasına engel olamadım 10dk da bir uyanıp emmek istiyor artık zombi gibiyim, mama veriyorum yatmadan yok yıne mamadan sonra emmek istiyor şimdi ek gıdaya geçtik bizde dediğiniz gibi tok tutan birşeyler denerim diyorum tadımlar bitince ama hiç umudum yok galiba bizim bebişler alışkanlığa çevirdi bu durumu 😭 doktoruma sordum tok olduğundan emin ol dıyor tamam tok diyorum o zaman diştir sabret sana ihtiyac duyduğu için devamlı kalkıyordur diyor iyi hoş ama artık uykuya hasret kaldım 😢