Ebrarduru Benim evladimda da aynı sorun vardı hatta hafifçe morarti olmuştu önce Sebamed'in losyonunu sürüyorum komple boynuna nemlendiriyorum on beş dakika sonra hametan diye bi pişik kremi var onu kullanıyorum 5. Gün bugün çok az bi kızarıklığımız kaldı geçmiş olsun sizede 🙏