Merhaba yeni doğan bebeklerde hırıltı normaldir Çünkü burun kanalları dardır bebeklerin 4 aya kadar Her gün düzenli bir şekilde burunlarının Açılması lazım Çünkü ağızlarından nefes almayı bilmiyorlar Yarın doktora gittiğinizde Eğer burnunu temizlemiyor sanız size serum fizyolojik önerir Ben serum fizyolojik sıkıp Otribebe ile çekiyordum inanın büyük insanın burnundan çıkar gibi salgılar çıkıyordu Bu arada bu burun temizliği ile ilgili ve hırıltı hakkında YouTube’da bir doktor var Osman gönülal diye onun videolarını izlerseniz daha çok bilgi sahibi olabilirsiniz Geçmiş olsun inşallah siz yine bir çiğlerlerinş dinletin içiniz rahat eder