Asell2608 Bu çarşamba şoka mama sandalyesi geliyor baktınız mı daha önce alan memnun kalan ve ya almayı düşünen var mı
Gizgiiiz Asell2608 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum hiç pahalısına gerek yok hafif heryere taşınıyor
Mom091 Asell2608 a101de satılanı kullanıyorum hala 23 aylık kızım. Çok sağlam bir ürün. Hiç bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Şoktakide aynı zaten💐