İlk hafta sarılık oldu sağıp vermeye başladım doktorumuz 30 CC olması lazım doyması için dedi.
Sarılığı 1 ay sonra gitti.
O sırada bile hala emiyordu ama ben acaba doyuyor mu ? ya doymazsa ? diye hep CC olarak verdim.
Ve hâlâ sağıp vermeye devam ettim.
Göğsüme koyduğum zaman ağlamaya başlıyordu. Çünkü biberona alıştı minnoş.
Bir zaman sonra sütüm azalmaya başladı ve sonra tamamen kesildi 😔
Koydum geçen göğsüme emmeye başladı ama sütüm gelmedi 😔
Sütü kesilip sonradan gelmeye başlayan var mı ?
Ne yedi ?