Merhaba Hanımlar
Kızım 15 aylık olmak üzere yaklaşık 1.5 haftadır yanakları kızarıyor.İlk kızardığında eşimin bıyığı battı diye düşündüm ,kesti ama hala aynı.
Gece geçiyor sabah kahvaltıdan sonra yine başlıyor kızarmaya gün boyu kızarık biraz sönmüştü akşam yemeği yedi yine kızardı.
1 hafta sonra doktor randevusu var ama çok merak ediyorum neden olur bu bilen var mı ?