Kızlar dün farkettim kızımın dişi patlamış tırtık tırtık geldi elime ama hiç bir belirti yaşamadık. Acaba günler önce çocugun ateşi çıktı da ben mi farketmedim. Çıksaydı farkeder miydim. İshal huzursuzluk olmadı. Acaba bu belirtiler diş tamamen çıkınca mı olacak. Şu an sadece tırtık tırtık. Ne zaman tam bir diş olcak