Atomkarinca 6 ayını doldurmuş tadım yapmış bebişlere kahvaltı ne veriyosunuz çorba püre neler yapiyosunuz
Seyma4607 Atomkarinca ben çorba da kabak patates havuç brokoli bazen soğan genelde bunlar üzerinden gidiyorum kabız olur korkusuyla pirinçle patatese dikkat ediyorum kahvaltı da yumurta sarısı avakado çay niyetine de pekmez sulandırıp şerbet veriyorum yada kavanoz mama yapıyorum kendim muz avakado ev yapımı cicibebe yada irmikle pişiriyorum onu yediriyorum öğlen ara öğündede 1 tane meyve veriyorum elma armut oluyo genelde
Aise06 Kabak, bal kabağı, patates, pırasa, ıspanak, havuç gibi sebzelerden 2-3 tanesini + pirinç karıştırarak yemek yapabilirsiniz
Atomkarinca Aise06 teşekkür ederim çorba gibi yapıyorum sebzelerden ama kahvaltıyı nasıl yapicam bilemedim
Atomkarinca Seyma4607 teşekkür ederim cnm hemen hemen bende aynı ilerliyorum sanırım öğün olarak düzen oturtmak zor bu sabah yemedi mesela emdi sadece bu saate kadar birazdan havuç patates püresi vericem muz ve patates bizde de hafif kabız yaptı pek vermemeye çalışıyorum
Aise06 Atomkarinca yok lor vermiyorum sizin saydıklarınızı veriyorum. Yakında ceviz de vermeye başlıycam inşallah