tavsancikinannisi Herkese Merhaba, Gerçekten atak diye bişey var mı yoksa bu bizim kendimizi kandırmamız mı? Oğlum aşırı huysuz uyku düzenimiz mahvoldu ve dişlerimiz fena kaşınıyor atak haftasında gözüküyor Bide bu dişler için önerebileceğiniz bişey var mı
Karas tavsancikinannisi 4. Ay atağındayız ve tam anlamıyla mahvolmuş durumdayız ev ahalisi olarak. Önceden ben de pek inanmıyordum ama varmış böyle bir şey onu anladım. Dişler için buzlukta salatalık havuç falan veya diş kaşıyıcısını soğutup dişlerine sürebilirsiniz birde zeytinyağında bi kaç parça karanfil bekletip dişlerine sürün çok iyi geliyormuş ben de deneyeceğim
sipsdefne tavsancikinannisi Üçüncü çocuğum ilk ikisinde atak haftası diye bir şey duymadım sonradan ortaya çıktı 🙄🤷🏼♀️
Bebeklerm tavsancikinannisi valla bende merak ediyorum açıkcası bazıları var diyor ama bir çok doktor böyle bir şey yok diyor baktığımda bazen tutuyor bazen tutmuyor bende bekliyim şurda
Bihter34 Karas tam olarak nasıl yapıcaz. Günde kaç kere yapabiliriz mesela. Üst dişler çıkıyor felaketiz de..
tavsancikinannisi sipsdefne ilk defa bende kendi oğlumda duydum bu devrin bebeklerinde var galiba atak haftası
Bebegimm42 sipsdefne benimde öyle ikinci ilkinde öyle birşey asla duymadım yeni yeni adetler çıkıyor :)
Minikpandailay tavsancikinannisi kesinlikle var. Yaşadık Allah’a şükür atlattık gibi 4ay atağıni bu sefer de dis başladı
Elifkrl tavsancikinannisi ek gıda dönemindeyse pırasa yeşil soğanın çok faydasını gördüm onları tavsiye edicektim doktorumuz bize direk onları tavsiye etti buradaki anneli bebeklere bilgi olsun bide diş ilacı katkı maddesi olmayan bebeklere özel tetagil diş granülü tavsiye ederim zararsız arastırabılırsınız onunda faydasını cok gördük
Karas Bihter34 canım bir çay bardağı hakiki zeytinyağının içine 5 6 tane ya da daha fazlada olur karanfil at bi kaç gün içinde beklesin sonra damaklarına sür istediğin kadar sürebilirsin hiç bir zararı yokmuş bana böyle dediler ben de uygulayacağım çok işe yarıyormuş
Elifkrl tavsancikinannisi o ilacı kullanmadım içeriği hakkında bilgim yok fakat tetagil bize iyi gelmişti en azından ağrısını hafifletiyordu bi nebzede olsa son 4 dişimiz kaldı ağzımızda şükürler olsun onlarıda atlattıkmı gene rahatladık sayılır biraz
Son_1453 tavsancikinannisi 3ay 10 günlük kızım atak falan bişi görmedim çok şükür bebek bunlar yani birgünleri birgünlerini tutmaz ona atak diyorlar heralde 🤷♀️