Benim bebegimde 4 aylıkken bebek arabasında uyuyordu. Galiba 4 ay atağı gevirdikleri icin sonra kendisi birakti. Suan yanina uzaniyorum. Birde uyku muzigi caliyorum. Ysn donup bana baktiginda gozlerimi kapatiyorum.hafif popoyada elimle.vuruyotum uyuyor.