MeriMihra61 1111111111 öyle birşey yapmadım ama yapmazdımda bebeğinizin size en ihtiyaç duyduğun zaman..
Bebegimm42 1111111111 sınav dememissiniz ki çalışmak zorunda olanlar demişsiniz ben bir aylıkken wc gidemiyoken sizi bilemedim
1111111111 MeriMihra61 ya canım benım kı calısmak degıl sınava gırıcem oyuzden yazdım 2 gunluk sınavım var kpss
adastra 1111111111 Yaa çok küçük değil mi 🥺 biraz daha erteleme şansınız yok mu acaba, işinizi kaybetme riskiniz var mı
adastra 1111111111 Pardon ben yanlış anlamışım ☺️ 2-3 saatligine bırakılır o halde niye bırakılmasın ben de lohusayken bırakıp dışarı çıkmıştım
Htckync Sütünüzü sağıp birakirsaniz olur tabi. Benim doğumum cok zor oldu hep hastanelerdeydim kac saat yatirmislardi😔mecbur anneme birakmistim bi 4 saat falan Allahtan hic uyanmamisti o zamanlar cok uyuyolar genelde. Banyo yaptirin emzirin uyur en azindan bi sure.
minikbebeklerim 1111111111 biberon tutuyorsa bişey olmaz sadece siz biraz üzülürsünüz özlersiniz. Bende benzer şeyler yaşadım
Htckync 1111111111 aaa 2 gün ynainda olmuycaksiniz yani öyle mi . Tüh kötü zamana denk gelmis ama yapacak bisey yok tekrari olmayan bir sinavsa. Birde sizde lohusasiniz yani
psikolog-anne 1111111111 yani sordugunuz soru yanlıs, o yüzden yorumlarda insanlar yanlıs anlıyor, mecburi bi durumda bir iki günlüğüne bırakabilirdim, süt sağın verin ama annenize süt ile besleniyor sa tabiki, bilmiyorum
1111111111 psikolog-anne haklı olabılırsınıx kusura bakmayn evet sut sagcam ve mama zorda kalınca verırım anneme
1111111111 Htckync ta kpss sonucta emek verdım 2 yıldır ayrı kalmıycam sadece sınav suresınce ayrı kalcam okadar
Htckync 1111111111 kusura bakma bi karışık anlattin ki bastan.10 saat gidiş gelis falan deyince baska biyerde kalcan sandim😂😂😂