Merhabalar güzel anneler… Belki aranızda çok saçma bir post diyen olabilir ama sizin düşünceleriniz ve deneyimleriniz benim için oldukça önemli. Doğum yaptım ve malum koronadan dolayı kuaföre gidemiyorum. Eşimin çalışma saatleri de bebeğimi bırakıp kuaföre gitmek için uygun değil. Hafta sonları da malum kısıtlamalar… Bulunduğum ile de taşınalı bir yıl oldu. Yine bir şekilde bir yer bulmuştum. Gittiğim yer vardı ama korona dan dolayı ve bebeğime bakabilecek kimse olmadığı için cesaret edemedim. Aranızda bu şekilde epilasyon yapan var mı? Hangisi kullanışlı olur? Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim.