Ruzgarsmummy Kızlar bebeğim 12 günlük. Ayaklarını karnına çekerek ağlıyor iki gündür sanırım gaz sancısı çekiyor. Elma yağının ayak altına sürüldüğünde gazı çıkarma olayına yardımcj oldugunu okudum sizler denediniz mi sonuçlarından bahsedebilir misiniz
Vanilya Ruzgarsmummy Birçok zararından bahsetti doktorumuz Allahtan sürmemiştim hiç. Lütfen araştırınız riskli bir konu
irva Ruzgarsmummy Ben kullanıyorum canım.Oğlum 2.5 aylık.1 damla olmak üzere ayak tabanlarına masaj yaparak sürüyorum.Rahatlatıyor gerçekten.Doktoruna danış tabi yinede.
MuhammedAmine Ruzgarsmummy Çok zararlı diyor doktorlar ben bu sebepten vefat eden bebekler olduğunu da duymuştum . Size doktor mu önerdi ?
Mehtapasell Ruzgarsmummy sakın kullanmayın bende aldım bilip bilmeden sonra araştırdım şükürler olsun kullanmadan attım
Larisya Doktorunuza sorun. Nöbet geçiren bebekler var acı elma yağı yüzünden. Gaz şurubu kullanabilirsiniz
Mom16 Ruzgarsmummy Annemin yeğenimde uyguladığı yöntem. Bana da almıştı birkaç sefer sürdüm baş parmağı soyuldu. Doktor da dalın yapmayın bir daha dedi. Onun yerine gazı olduğunda kimyon çayı verdim ki gaz için çare kimyon sadece bence.
neredenbileceksinizz Ruzgarsmummy canım bazen gaz sancısı sanıyoruz ama aç da olabiliyor. Bol bol doyur gazını çıkar çoğunlukla da aç oluyorlar ben de bebemi gazlı sanıyordum çok doyurunca sancı azaldı He çekmiyomu sancı tabii çekiyo ama bağırarak değil şükürler olsun