Merhabe kızlar . 5 gün önce dişçiye gittim biri kırık digeri 20 lik dişti ikisinide aynı anda cekti üst dişlerim bu arada . 4 gün antibiyotik kullan dedi kullandım fakat hala agrı hissediyorum bu normal mi ? Birde içerisinde beyaz birşey var anlayamadım fikri olan varsa lütfen yardımcı olun ..