Benimde oğlum öyleydi. Meğersem sütüm yetmiyormuş mamaya başladık uykuları da düzeldi. Ama zaten ilk üç ay uyku çok büyük sorun☹️ Üç aydan sonra düzelmeye başlıyor sonra da 4. Ay atağı başlıyor😂 sadece tek tavsiyem geceyi ve gündüzü öğretin bebeğinize o şekilde bi düzen oluşuyor yoksa çook zor