Pinkmoms ben de nemlendirici kullanıyorum pişik olmasın diye sürekli,vücudundaki katlanma bölgelerine ..doktor boyun terliyor sürekli ondan enfeksiyon olmuş dedi ama kullandığımız ilaç işe yaramadı , tekrar gidicez canım bi sorayım dedim buradaki annelere gitmeden ..çok teşekkür ederim dileklerin için 😇