adastra telefonumda hiç yok resmi ya hafızası dolunca hepsini bilgisayara atmıştım iphone geri almak çok zor yoksa atardım valla ama pastamız pek içime sinmedi istediğim şekilde pasta yapacak yer yoktu yozgattayım ama yinede idare ederdi iki katlı bi pasta yapıp ortasına barbi bebek koymuşlardı🤣