Kızlar merhaba belki beni bilirsiniz daha önce de post açmıştım dert yakınmıştım 14 günlük lohusayım hastanede kızımı biberona alıştırdılar göğsümü tutmadı diye biberon verildi ve kızım şu an ne yaparsam yapayım mememi tutmuyor sürekli ona bakıp ağlıyorum kimse kucağına alıp sevsin istemiyorum bunları yazarken bile ağlıyorum çok yorgunum bitkinim herkes tepemde emziremedin biberona alıştı ne olacak bunun sonu neden emzirmiyorsun diyip duruyor çok zor durumdayım bana yardım edin gerçekten yetersiz miyim çocuğuma yetemiyor muyum😢😢😢