Eda-asel Merhaba arkadaşlar 13 günlük olduk bugün sağlık ocağına gittik kızım hiç kilo almamış emiyor ve sütüm de var neden almamıştır sizce 😔
Mom987 Eda-asel Zaten ilk 10 günde verdiği kiloyu alması gerek. 13 gün için çok erken kilo alıp almadığını anlamak.
HKyhn Eda-asel hiiiiç endişelenmeyin lütfen. Stres yapmayın. Siz bolca emzirmeye devam edin. Zaten bebekler ilk bir hafta on gün şişlikleri falan gider kilo verirler. sütünüze ve kendinize güvenin ☺️🌸 sağlıcaklı günler
Merveninmiskokulusu Eda-asel Benim kızım ilk 14 gün kilo alamadı canım hatta verdi bile doğum kilosundan 15 gün sonra almaya başladı ama benim emzirme kaynaklıydı şimdi çok şükür kilo alımı da iyi senin de alır Allah’ın izniyle
Eda-asel nazatamina 2 saatte bir emziriyorum sarılık sıkıntımızda vardı ilk zamanlar sık sık emzirdim
tontisbebegim Eda-asel bebeğim 9 günlükken kontrole gitmiştik doktor demişti ki, dogumdan 1 hafta sonra doğum kilosuna gelirse iyi besleniyor demektir. Ki benim 200 gr eksik olmasına rağmen dert etme dedi. Sizin gayet güzel