Arimayaa Merhaba hanımlar bu karti başvuru merkezinden almayi düşünüyorum İnternetten kayip yapmadan oradan direkt olarak kaydımı yapip karti verirlermi ayni gun veya 3-4 gün içerisinde ucreti nedir??
Arimayaa Zeynep11aylik ne kadar gecis hakkim oluyor gün icinde otobuse binicek olsam gidis donusu ucretsiz karsilarmi?
Bulutbey Arimayaa aylık 150 biniş hakkı veriyor diye biliyorum. Doğum belgesi vs istemezler ama kimliğiniz ile karşılaştırabilirler.
Zeynep11 Arimayaa ben çıkartalı 6 ay olmuştur ama,kimlik vesikalık ve 10 TL ile alınıyor diye hatırlıyorum
Bulutbey Arimayaa ben sormuştum kendiliğinden yenilecek demişlerdi. Bu ay kullanmadığınız kullanımlar bir sonraki aya devir olmuyormuş.