Vanilya kızım 4aylikken koydum yürüteç E etrafına destekler veriyordum zamanla sürmeye başladı 6,5 aylıkken emekliyordu 7aylikken kaldırdık çünkü artık emekledigi için ona ihtiyacı yoktu binmek istemedi erken koyduk evet ama benim kizim in sırtı 1dk bile yere gelmezdi hep ağlardı gece gündüz koldaydı. Tuvalete bile gittiğim oldu kızım bir kolumdaydı korkunç günlerdi .10 aylik oluyir sizinki en azından uygun bisey alın belki sever eğlenir kısa süre içinde yürümeye başlar zaten bosa para vermiş olmayın.