Mrhaba arkadaşlar kızım 16aylik vitamin değerlerine bakılması için kan vermiştik.sonuclarda bugün,b12nin 1000lerde olduğunu sınırda olduğunu söylemiş doktor..hemen çocuk hematoloji ye randevu alın demiş.bende aldım yarın gitceğiz..netten baktım ama aydınlatıici bişey bulamadım..aramazsa bu sorunla karşılaşan annelerimiz varmi? Yükseek olması beni korkuttu, yarını bekleyemiyorum. Size sorup danışmak istedim…rica ederim bilgisi olan varsa yazabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim…