Merhaba sevgili anneler 3 ay 20 günlük bebeğim var bir haftadır piştik ve ne yaptıysam geçmiyor hametan kullandım Arko krem kullandım normalde bepanthol kullanıyordum doğduğundan beri. Islak mendili yıkıyorum kaynamış ılımış suyla siliyorum ama yok sanki daha kötü oluyor anlamıyorum ne yapmalıyım ? Bezimiz de en başından beri prima aktif bebek..