uleErenTozkoparan canım birşey sorucam 3.aydan sonra yapılırsa bağırsak düğümlenmesi riski az demiş ya,3.ay mı demek istedi acaba çünkü 4.ayda yapılmıyor diye biliyorum bu aşıyı.Ben de bugün yaptırdım 3 aylık baya tedirginim bağırdak düğümlenmesi olayında o yüzden soruyorum😓