38.6 ya kadar gördü ishal, öksürme, kusma vs hiçbir şikayet yok. Sabaha karşı doktora gittik serum takıldı biraz iyi geldi sonra yine çıkmaya başladı ateşi. Ne yapsam inmiyor neyin nesidir bu ateş?
boğazında hafif kızarıklık gördü doktor ve iki diş aynı anda geliyor. Şimdiye kadar diş sıkıntımız böyle olmamıştı. 😢