Myslkya-16 ah o hormonlar🤦🏼♀️iki ay sürdü benim bu ağlama olayım.eşim oğlumu uyutunca nasıl uyuttun bende niye uyumadı sende uyudu diye ağlamışlığım var.tuvalete gitmem lazım diye acıktım diye ağlamışlığım var.elde değil ama sonra geçiyor.eğer 3 ayı geçen bir ağlama nöbeti depresyon belirtileri varsa bir ruh sağlığı uzmanından yardım almakta fayda var👍🏻