Aysunn327 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun. İhmal etmeyip tekrar göstermekte fayda var bizim ilk ultrason 2.5 diğeri 3 aylıkken çekildi 3 aylıkken daha rahat görüldüğünü söylediler. Tabi sizin öncesinde 2 kez bakıldığı için bişey diyemem Benim bebeğim ilkinde hiç durmadı ağladı bende ona bağlamıştım o kadar içim rahat gittim ki bukez doktor direk ailede var mı çıkık dedi sonrası yok bende zaten 😊