ftmm canım birde sadece vücudunu ardıç sabunuyla ilifle inşallahh faydasını görürsün başını ve yüzene sürme sabunu ama ben bütn vücudunu yapıyorum bizde gerçekten faydası oldu eczacı sadece vücuduna kullan demiş ama aktarcıdan aldık tanıdık diye eczacıya sorduk artık eczacı aldığımız kremler şampuanlarda dolayı bizi bildiği için bepanthol sensiderm ve ardıç sabunu bize çok iyi geldi ve şükür kalmadı egzama