Busraaaaaa Sevda6767 baş ölçüsünü hiç aklımda tutmadım canım doktor da söyleyip geçiyor önemli bir şey olsa üstünde dururdu. 2375gram doğdu 48cm di kızım şimdi 63 cm akranlarına göre biraz ufak
Sevda6767 Mineoksuzz bizimki küçük de canm ondan sordum çok yavaş büyüyor evde kendim ölçüyorum 42 dün Hemsire 43 ölçtü kendim yine ölçtüm 42. Ne biçim ölçüyorlar ya
Mineoksuzz Sevda6767 evet çok tutarsız ölçüyorlar. Aynı gün doktor kontrolüne de götürüyorum birbirini tutmuyor
Busraaaaaa Seri Doğum kilosu 2375 hastaneden 2300le çıktık. 6aylık kilosu 7200dü. Şimdi 7aylık kilosunu bilmiyorum