Kızlar benimde kızım 5 aylık oldu bugün, iki gün önce doktor kontrolüne gittik, virüs dolayısıyla her ay takip amaçlı götürmüyorum hastaneye bu ay ek gıda falan konuşalım dedim, kızimin kilosu bana göre az ilerliyor sağlık ocaklarında hep normal diyolar ama 500 600 anca alıyor, mama kullanmaya başladım 4 aylıkken 1 ay düzenli kullandım sadece 200 gram almış, kafama takılıyordum bu durumu, birde kakasini 2 3 günde bir yapmaya başladı hem doktora o yüzden götürdüm, kaka testi aldı mukuslu yapı var kaka da alerji si var dedi alerji testi verdik 2 gün sorna belli olacak ne alerjisi olduğu,
Yüksek oranla hep süt alerjisi oluyor bu devirde, ek gıdaya başlarken öğrenmemiz biraz canımı sıktı, bu ne kadar sürecek alerji maması verdi, kızım süt ürünleri tadını zamanımda alamayınca ilerde alerji bitince sever mi yerimi acaba sonrada alıştırmak nasıl olur, zaten şuan kesin alerji sebebimiz belli değil bizim ama, yinede fikirlerinize ihtiyacım var