busrasilra14 ben kullanmıştım büyük oğluma zamanında. Verdiğin zaman uyutup sakinleştiriyor ama vücudunda kırmızı lekeler çıkmasına neden olmuştu. Çok ağladığı için bir damla fazla verdiğim de olmuştu sırf uyusun diye. Bir arkadaşıma sordum o da aynı şekilde oğlunda kırmızı lekeler çıkarmış. Bırakmıştım hemen.