ya geçenlerde bi posta denk gelmiştim burada,deneyip de faydasını gören 4-5 kişi onaylamıştı hatta her ne kadr karşı çıkanlar olsada..Ama ağrı vardı sanırım bebeklerinin kulaklarında enfeksiyonla aynı şeymi bilgim yok.Anne sütüne az biraz tuz ekleyip bebeğin kulağına damlatılıyormuş damla niyetine ağrısını flan alıyomuş.