Egemenveannesi benim bebeğime de 1,5 aylıkken alerji teşhisi koydu doktor. Sadece yüzünde egzaması vardı. O dönem emzirdiğim için diyete başladım. Domates, salça, kuruyemiş, baharat, tahin, meyvelerin bir çoğunu kestim ilk etapta. Baya toparlandı egzamaları. Sonra sütüm gelmemeye bebeğim emmemeye başladı. Egzamaları da baya arttı. Konak, kol, göğüs ve yüzde çıktı. Doktor alerji raporu yazdı. 10 gündür sadece aptamil alerji maması ile besleniyor. (Bu arada sürecin en başından beri mustela nemlendirici ile sabah akşam nemlendiriyorum. Bir 10 günde kortizonlu ilaç ve nemlendiriciyi karıştırıp sürdüm. ) bugün 3 ay kontrolümüz vardı. Yalnız sadece mama ile beslenmesine rağmen egzamamız daha da arttı. Doktor bile görünce şaşırdı. Şimdi bacaklarında da var. 😔 doktor devit ve probiyotiği 15 gün kullanma. İçerisinde ki bir madde de tetikliyor olabilir dedi ve yine 1 hafta kortizon ve nemlendiriciyi karıştırıp sür dedi. 15 gün de bu şekilde deneyeceğim. İnşallah sonuç alırız.