Hanımlar merhaba.. 2 yaşında oluşum var ve şimdi eşimle 2. Bebişimiz olsun istiyoruz. Henüz doktora gitmedim çünkü yeni aldığımız bir karar. Spiralim var çıkartacağım. İçinizde kullanıp da ne kadar sonra gebe kaldığını hatırlayan var mı? Birde ilk gebeliğim de 1 buçuk sene bekledik olmadı ve klomen kullanıp kaldım tekrar ilaç kullanmam gerekir mi bilen yaşayan var mı 🤔