Sedanuraydnata ben kullanıyorum günde 2 defa bir öğle birde gece uyku geçişinde hiç bir zararını görmedim doğduğunda meme reddi yaşadık hipp kullandık hep bebevitada hipp ‘in dispirotörlüğünde geliyor ayrıca kilosunda herhangi bir sıkıntı yok her ay 1-1,5 kg aldı hep ama devamlı beslenmedi 🤷♀️Ağırlık artık anne sütü kusma vs de yok hemde ucuz şuanda memeye alıştığı için sıkıntı yaşamıyoruz denemeden anlayamazsın