Mom9 Melisa34 ilk 9ay baby me kullandım sonra sleepy yenidoğana geçtim. Kızım 17aylık hala onu kullanıyorum. Ne pişik ne de enfeksiyon oldu bugüne kadar çok şükür
Ella_ Melisa34 kızım doğduğundan beri unıbayb yenidoğan 👍🏻 Bi ara prima aldım kızım anında pişik oldu hemen unıbabye döndük tekrar
h_yigit2 Melisa34 molfix izotonik sulu ıslak mendil doğduğundan beri kullanıyorum hiç değiştirmedim çok memnunum 5 ay 23 günlük olduk bakalım🤗🤗
Cheerfulmom Eesay molifx in içeriğinde çok zararlı şeyler var mühendisin oğlundan bakabilirsiniz dışarıdan o yok bu yok demelerine bakmayın 😞
VolkanEmrem Canm ben ilk dogdugunda dalin kullanmistim Evim uzak olduğu için sürekli dalin alamıyordu şimdi Uni Baby kullanıyorum 4 aylık
busrasilra14 Melisa34 uni babyden cok memnunum ben. Yani zaten evde kullanmiyorum kaynamis ilimis su ile siliyorum ama disarda islak mendil kullaniyorum bir sorun yasamadim daha
Mu-Mi Melisa34 yenidoganlarin fiyatı pahalı gelmişti bende şok dan bebeland yeni doğan almıştım 3 paket 16 liraya cildini tahriş etmemişti memnundum ama oğlum da sleepy kullandım çok güzeldi yumuşacıktı
Deletedmom5284 Melisa34 unibaby yenidoğan, benim kızım aşırı hassas ciltli bembeyaz sarı bir bebek herşey alerji pişik yapıyor kıyafetleri bile heryerden alamıyoruz, onu pişik yapmadıysa kimseyi yapmaz
Eesay Cheerfulmom ben kullanıyorum doğduğundan itibaren. Mühendisin oğlunu takip etmiyorum malesef, bana çok güven vermiyor 🥰 yine de teşekkür ederim🌸🌸
Taze1mom Melisa34 ben bebek temizleme pamuğu kullanıyorum elimden geldiğince yıkıyorum pamuklu havluyla kuruluyorum ıslak mendil olarakda prima kullanıyorum
GokturkAlp Melisa34 baby&me yenidoğan ıslak mendili. Yıldızlar listesindeydi. İçeriği temiz. Ben memnun kalmıştım. İlk 1 ay pamuk ve su ile silmiştim, sonra bu mendile geçtim. Pişik vs olmadı hiç.