VolkanEmrem aahhh o meşhur atak😑kuzum şöyle söyleyim bizim 3bucuk aya kadar uykularimiz öyle guzeldi ki gunduz duzenli degildi ama gece duzenliydi 3bucuk aylikken bi basladi ne gece ne gündüz kaldi abartısız söylüyorum gece kurula saat gibi her saat basi uyanmalar basladi gunduz uykulari 40 dk gecmedi bi zaman memeyle kavgalari basladi cok şükür atlattik ama gece saat basi uyanmalar devam ediyor 😬 o dönemde ne oluyorsa oluyor zaten sallayarak vs uyutmalar yani destekli uyutmalar ozamanlar basladi bizee cunku uykuya direniyordu mecbur hi sekilde uyutmaya calisiyorsun ve alisiyor gece de ayni destege devam
istiyor su an 6aylik oldu kizim hepsi geciyor her bebekte ayni olmaz tabi ki bunlar ama biz bu sekilde gecirdik Rabbim can sagligi versin hepsi geciyor☺️