annekuzusuuuu selamun aleykum canim bebegimi dun hastaneye goturduk 5.5 aylikdi hani atesi var demistim
Bogazi kizarmis dedii doktor acile goturduk idrar aldilar idrari temiz cikti kan almadilar ama bize de iburamin diye bi surup verdiler soguk alginligi falan icin bi de antibiyotik verdiler onunda adi amoklavin digerinden yarim cay kasigi antibiyotikden 1 cay kasigi veriyorum size de mi bu ilaclardan vermislerdi bi de ne zamana kadar kullanmam lazim