Mmbd 2 ay 5 günlüğüz ilk zamanlarimiz da bizim de vardi bende hiç gecmicek sanmıştım doktorumuz annenin hormonlari ile alakalı demişti Sebamed losyonunu kullandık masaj yapar gibi hafif hafif geçti eser yok şimdi ara ara yine oluyo ama gayet normal bir süreçmiş:))