1Anneve1Bebek İlk Doğumumu İstanbul’a yaptım normal oldu. Kocaeline taşındım ve 3 gün önce hamile olduğunu öğrendim. Doktorundan memnun kalan normal doğumu destekleyen doktor öneriniz var mı??? Kısmet ederse yine normal istiyorum
Oznur123 1Anneve1Bebek konak hastanesi Firdevs hanımdi doktorum ben normal doğum yaptım cok memnun kaldım fazlasıyla ilgili bir doktor tavsiye ederim
Bskulku 1Anneve1Bebek ergün bilgiçe gittim . Gebze medar hastanesinin yanında polikliniği var doğumuda medarda yaptım. İlgili bi doktor . Doğum sırasında o kadar rahatki sizide baya rahatlatıyor.
Gunesoz 1Anneve1Bebek hayırlı olsun. İnci çavuşoğlu hem çok ilgili hem de normal doğumu sonuna kadar destekliyor. Korkutmuyor aksine rahatlatıyor. Doğum anında masaj bile yapıyor meditasyon müziği eşliğinde :) istediğiniz her an ulaşabiliyosunuz. ben çok memnun kaldım ve çok severim kendisini
Secilbektas41 1Anneve1Bebek merhabalar bende normal dogum yaptim alikahya cocuk ve kadin dogum hastanesinde ve cok guzel ilgilendiler cok rahat yaptim bazi hastanede agariyolar ilgisizller ama alikahya cok cok iyi bi devlet hastanesi olmasina ragmen ebeleri doktorlar cok gusel ilgilendiler devlet ozel diye ayirt etmezseniz alikahyayi tavsie ederim
Secilbektas41 1Anneve1Bebek ama ozel olsun dersenizde benim basindan beri gittigim kadin dogum doktorum var ozel cihan hastanesinde betül nalbant cok iyi doktor devlet hasanesinden ozele gecti ben devletteyken gitmistim cok destek veriyor cok iyi ilgileniuor ozel derseniz mutlaka ona gitmenizi oneririim
Smali 1Anneve1Bebek merhaba, medar Gölcuk Ahmet Coşkan instadan bakabilirsnz normal doğum destekçisi bir doktor
1Anneve1Bebek Smali takip ediyorum hatta bayılıyorum enerjiai cok guzel. Acibademe basladim ben de Bilge Ogutcuogluna gidiyorum cok tatli bi kadin💕