Gunesay Merhaba anneler 😌 montessori için hangi yatak markasını önerirsiniz? Ebat olarak 90-190 karyola satın aldım sanırım yatakta aynı ölçü olmalı 🤔
Mom091 Gunesay 90×190 boyutunda olmalı. Fakat yüksekliği önemli. Karyolanın iç yüksekliğini ölçüp yatağıda ona uygun almalısınız. Ben öyle yapmıştım. Karyoladan yüksek olursa yatak yukarıda kalır☺️
ilknurgoksu Gunesay evet aynı ölçü oluyor ama içten içe de ölçmekte fayda var yatak olarak da yataşdan tercih ettik en kaliteli ve uzun süreli kullanabileceği tek marka yataş gibi 💐