Edaliprensess benim oğlum doğduğundan beri dr browns kullanıyorum. Cam olması sağlıklı ancak artık ittiriyo tutmaya çalışıyor 2 kere camı kırdı şimdi plastik gibi olandan aldım gayet iyiyiz. 250 ml ölçüsü. Biberon uçları üç ayda bir değişir önerğin;
0-3 ay için 1 nolu emzik
3-6 ay için 2 nolu emzik
6-9 ay için 3 nolu emzik gibi, biberonu alırken emzik numarasına dikkat edin çünkü 6 aylık bebeğe 3 ay emziği verirseni hem reddeder etmese bile çok terler, ya da tam tersi 4 aylık çocuğa 6 ay için olan emziği verirseniz artık hızlı akış olduğu için boğazına kaçması muhtemel olur.