Nurnida07 güzel uyuyo sadece arada mizirdaniyo emzigini verip tekrar uyutuyorm😊 tabi istisnalar oluyo bazen çok mızmız oluyo dişten dolayı çok huzursuz genelde saat 10 da uyuyo saat 9 da uyaniyo alerjik bir bebek olduğu için gelisimi yavaş ilerliyo gibi ama zatn 2850 doğmuştu 😊