Merhaba bebeğim 15 günlük doğduğundan beri memeye direniyor bir seferde ağzına aldığı çok nadirdir. Özellikle uykudan kalkınca kıyameti koparıyor en az 10 dk onun memeyle savaşı sürüyor. Meme ağzında ama tutmuyor ya da çok az tutup cıyak cıyak bağırıyor. Pes etmeden sadece anne sütü ile besliyorum sütüm de çok bilmiyorum neden böyle yapıyor normal mi acaba bütün bebişler aynı mı 🙄