Bebegım 8 ay 12 günlük 6.ayından beri ek gıdayla cebellesıyoruz ama kesinlikle yemıyo zorlamıyoruz da 1 tatlı kasıgı anca ıcıyo corba doktora gittik ve 10.ayına kadar ek gıdaya alıstı alıstı alısmazsa sütten kesicez dedi ve ben sütten kesilmesini hıc ıstemıyorum sonucta daha cok kucuk nolursunuz yardım edin bana deneyimli anneler ne yapabilirim blw yontemınıde denedim bu arada ama mıncıklayıp yere atıyo hep