5 aylıkken tadıma başladık 2 aydırda ek gıdamızı güzel yiyoruz ancak 6. Aydan sonra yani 1 aydır mama reddi başladı. Sadece geceleri uyandığında 2-3 kez mama içiyor ama gündüz asla agzına sürmüyor. 300 cc mama yetmez ki daha 7 aylık. Bizim gibi olanlar var mı?