Şimdi doktordan geldim kızım 8 aylık mamayla besleniyo anne sütü yok. Artık mamayı içmiyo zorla içiriyorum. Doktorumuz artık süt verebilirsin dedi. Muhallebilerini suyla yapıyorum deyince sütle yap dedi. 1 yaş öncesi verilmiyor dedim. Mama da zaten süt dedi sadece küçük midesine ağır gelmesin diye suyla sulandırıp veriliyomuş ama artık sulandırmana gerek yok ver dedi. Doğduğundan beri aynı doktora takipteyiz güveniyorum da. Şaşırdım kaldım