rottenmeir Benegim 2 buçuk aylık meme reddi yapıyordu 1 buçuk ay ugraştım baktım olacak gibi degil süt sağma makinası aldım sağıp veririm diye çünkü sütümü içmediği zaman mama yada manuel makinayla sağıp biberon da verince kafaya dikiyordu neyse makinayı aldım artık memeden koptu diye kabullendim zor olsada şaka gibi bir haftadır sağıp veriyorum şimdi de biberonu reddediyor napıcagımı şaşırdım nasıl beslicem aglayıp duruyorum bu nasıl bişey bebegimi zorluyorum bu şekilde zarar vermişte oluyorum zorlamayla ama napıcam bilmiyorum ve günlerdir midem agrıyor stresten gerçekten yapamıyorum artık bir akıl verin
Serap5252 rottenmeir bende olmuştu yatarak emzirdim ayakta emzirdim ağlasada zorladım acıkınca mecbur içiyor
Rabiaaa06 rottenmeir bu aylarda meme reddi olur benım oğlumda 4sya kadar sürdü pes etmeden verdim her dk göğüsün açık gezmiyordum resmen zorlamadım açılmasını beklerdim genelde uykudan kalkınca verımlı etmiyordu şimdi şükür atlattık sorun yok
Deletedmom324 rottenmeir o zaman İlk iş sakınlesıyorsunuz Sonra ustunuzu cıkarın. Bebegı de soyun. Ten tene teeması arttırın. Hatta evde küvet varsa beraber girin. Sarkı soyleyın ninni soyleyın emzirmeye calısın ya da mama. Ama zorlamayın. Sinirle meme- mamayı birarada dusunmesın
Barismehtap rottenmeir öncelikle kucakta uyutmaya çalışın ve uyurken emzirmeye çalışın, biberon yerine enjektör veya kaşık deneyin,memeye dönüşü daha kolay olur,emzik veriyorsanız emziği direkt bırakın,emzik kafa karışıklığına yol açıyor
Ravzae rottenmeir aynıyız ben uyutup biraz daldıktan sonra hemen veriyorum göğsümü ağzına bir tek bu şekilde emiyor bazende uyumak istemiyor bende mecbur sağıyorum sutumu kaşıkla ağzına veriyorum ac kalmasın diye