M-cgdm 20 gün önce doğum yaptım kaç gündür belim o kadar ağrıyor ki iki büklüm geziyorum hiç yuruyemıyroum topallııyorum. Böyle olan varmı sanki belden iğne yapılan yer ağrıtıyor 😔
O_bir_anne02 M-cgdm benimde agriyordu 40 gun oldu gecti gibi ama net bir sekilde gecmedi ara ara agriyor 👍
Minnaktosbik M-cgdm bende baş ağrısı kaldı yeni geçti yinede ara ara oluyor birde iğnenin vurulduğu yer arada sızlar
M-cgdm O_bir_anne02 ben resmen yuruyemıyorum canm çok batıyor doktora söyledim aprı kesici iç dedi sadece ama gecmıuor
Sibeldegirmenci Ben dogum yapalı 1 sene oldu hala o iğnenin vurulduğu bel kısmı ağrıyor canım dün gece cok ağrıdı bugun yine ağrıyor gecmiyor yani kolay kolay